Home > Noticias > Així va ser la presentació…

Així va ser la presentació…

El passat dia 9 de gener, va tindre lloc, en el Saló Kentias del Complex Peñasol, la Presentació de les nostres Falleres Majors, Carolina i Esther.

Poc després de les 19 h. donava començament la Presentació de la Fallera Major Infantil, Carolina Davari Valcárcel i la seua Cort d’Honor. L’acte comptava amb un xicotet “apropòsit”, que ens conduïa fins a l’eixida de Carolina; sent així presentada a tots els assistents, que rondaven els tres-cents.

Després d’un breu descans, i també per mitjà d’un “apropòsit”, presentàvem la nostra Fallera Major, Esther Micó García, així com a les falleres que componen la seua Cort d’Honor.

L’acte va transcórrer amb absoluta normalitat, finalitzant el mateix, després d’haver rebut a les nombroses comissions Falleres que van tindre la gentilesa d’acompanyar-nos, cantant l’Himne de la Comunitat.

El públic assistent, segons les seues pròpies paraules, va passar una vesprada agradable i entretinguda, al mateix temps que emotiva.

Després de la presentació, i en el mateix saló, els fallers, familiars i amics, en total més de dos-cents comensals, van disfrutar d’un magnífic sopar, en el que va regnar la cordialitat i el bon humor.

Des d’esta pàgina, el responsable d’este esdeveniment, vol donar les gràcies a totes aquelles persones que, amb el seu esforç i disponibilitat, van fer possible que un acte de tanta importància per a la nostra Comissió arribara a bon fi.

  1. No comments yet.
Submitting Comment, Give me a second...

Leave a comment

Allowed tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackbacks & Pingbacks ( 0 )
  1. No trackbacks yet.